Într-o postare anterioară ți-am prezentat indicatorii de bază pentru a face o analiză a performanței pe contul tău de reclame.
Iată 2 indicatori de care probabil nu știai, dar care pot face o mare diferența în campaniile tale:
1. 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞 𝐨𝐮𝐭𝐛𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐂𝐓𝐑% – Reprezintă rata de persoane care au dat click pe reclamă ta și au așteptat să se încarce landing page-ul, spre deosebire de CTR-ul normal care ia în considerare atât click-ul pe pagină, click-ul de reacție, sau comment, share.
2. 𝐅𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧𝐜𝐲 – Arată frecvența reclamei tale în raport cu audiență selectată. Dacă frecvența campaniei tale trece de un anumit prag, de exemplu 2, asta înseamnă că reclama ta a ajuns la maximul audienței tale și începe să fie prezentă în mod repetitiv în feed-ul acelei audiențe, fără să ajungă la persoane noi.