Ce Strategie Să Folosești Pentru Un Cont Nou De Reclame?

Ai un cont nou de Facebook Ads și nu știi cum să începi promovarea magazinului tău online?

În primul rând trebuie să știi că la început vei avea o limita de bani pe care o poți cheltui în fiecare zi. La conturile noi pentru început este în jur de 200 lei, iar aceasta va crește de la sine, după algoritmul Facebook, spre deosebire de acum ceva timp când puteai să intri în contact cu un agent Facebook și creștea limita instant.

Ca și strategie, ai nevoie de un funnel, prin care să treci progresiv de la audiențe reci la cele calde, iar apoi să faci remarketing. Însă, în funcție de cont, poți avea noroc direct cu campanii de tip Purchase. Astfel poți încerca timp de 1-2 săptămâni campanii de tip Purchase, iar dacă acestea nu funcționează, poți lua funnel-ul de la capăt, cu campanii de converșii cu obiectivul de VC (View Content), ATC (Add to Cart) și apoi IC (Inițiate Checkout).

Audiențele Facebook Ads nu mai dau același randament că înainte, deși unele merg, iar altele nu. De aceea trebuie să testezi până găsești publicul țintă potrivit. Folosește atât audiențe de broad, cât și interese, cu scopul de a popula audiențele de Remarketing și de Lookalike.

Fiecare cont de reclame este diferit. De multe ori, chiar dacă este vorba de aceeași nișă, o strategie poate să meargă pentru o afacere, dar să nu meargă deloc pentru alta. Secretul este să testezi, bineînțeles, lucruri pertinente.

Articole asemanatoare