Studiu de caz Office

๐Ÿš€ Astazi va prezentam un studiu de caz pe ๐—š๐—ผ๐—ผ๐—ด๐—น๐—ฒ ๐—”๐—ฑ๐˜€ pentru un ๐—ฒ๐—–๐—ผ๐—บ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฐ๐—ฒ. Nisa este produse de tip office supplies.

๐Ÿ”Ž Punctul de profitabilitate este undeva la 3, pentru client un ๐—ฅ๐—ข๐—”๐—ฆ mai mare de 4-5 este ideal.

โš ๏ธ Un aspect foarte important aici, in valoarea vanzarilor din ๐—š๐—ผ๐—ผ๐—ด๐—น๐—ฒ ๐—”๐—ฑ๐˜€ nu se raporteaza nici ๐˜๐—ฎ๐˜…๐—ฒ๐—น๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜ si nici ๐“๐•๐€-ul, ca sa avem o imagine mai clara.

๐Ÿ“Š๐—ฅ๐—ฒ๐˜‡๐˜‚๐—น๐˜๐—ฎ๐˜๐—ฒ in prima luna completa de administrare a contului, comparate cu luna anterioara:

๐—•๐˜‚๐—ด๐—ฒ๐˜ ๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—น๐˜๐˜‚๐—ถ๐˜: 24.454 lei (+๐Ÿฐ๐Ÿฐ% fata de luna anterioara)

๐—ฅ๐—ข๐—”๐—ฆ: 5.44 (+๐Ÿฒ๐Ÿฏ% fata de luna anterioara)

๐—ฉ๐—ฎ๐—น๐—ผ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐˜‡๐—ฎ๐—ฟ๐—ถ: 133.097 lei (+๐Ÿญ๐Ÿฏ๐Ÿฑ% fata de luna anterioara)

โš™๏ธ ๐—ฆ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ด๐—ถ๐—ฒ ๐—ถ๐—บ๐—ฝ๐—น๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฎ๐˜๐—ฎ:

2 campanii de tip ๐—ฃ๐— ๐—”๐—ซ, initial au fost facute pe ๐—ณ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฑ-๐—ผ๐—ป๐—น๐˜†, insa ulterior am incercat o abordare diferita, in care am dublat numarul de ๐—ฎ๐˜€๐˜€๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐˜‚๐—ฝ๐˜€ si pentru fiecare categorie de produse am facut atat un ๐—ฎ๐˜€๐˜€๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐˜‚๐—ฝ pe ๐—ณ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฑ-๐—ผ๐—ป๐—น๐˜† cat si unul plin complet cu ๐˜๐—ฒ๐˜…๐˜๐—ฒ, ๐—ถ๐—บ๐—ฎ๐—ด๐—ถ๐—ป๐—ถ, ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ผ-๐˜‚๐—ฟ๐—ถ ๐˜€๐—ถ ๐—ฎ๐˜‚๐—ฑ๐—ถ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฒ ๐˜€๐—ฒ๐—บ๐—ป๐—ฎ๐—น.

Avem si 3 campanii de tip ๐—ฆ๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฐ๐—ต, o campanie ๐—ฑ๐—ถ๐—ป๐—ฎ๐—บ๐—ถ๐—ฐ๐—ฎ, o campanie cu 2 adset-uri, una pe ๐—ฏ๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐˜๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป si una pe ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—ฝ๐—ฒ๐˜๐—ถ๐˜๐—ผ๐—ฟ๐—ถ, si inca un search pe cateva keyword-uri foarte relevante ale produselor. Campaniile de ๐—ฆ๐—ฒ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฐ๐—ต au mers extrem de bine, de fapt chiar discutia asta am avut-o cu un coleg inainte de postarea studiului, cand lucram pe conturi de US unde search-ul predomina ca si vanzari, pe acest cont este o situatie relativ asemanatoare.

ย 

+ o campanie de ๐—ฆ๐—›๐—ข๐—ฃ๐—ฃ๐—œ๐—ก๐—š pe care incercam sa vindem specific o categorie de produse pe care avem adaos foarte mare insa erau cumva sezoniere si nu prea a fost cu succes in perioada raportata. (studiul este pe luna martie, ulterior pe vara au mers).

โœ… ๐—”๐—น๐˜๐—ฒ ๐—ถ๐—ป๐—ณ๐—ผ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ถ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฒ ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐˜

Pe langa structura campaniilor, am avut bineinteles optimizari constante, adaugare de keywords pe lista de negative, adaugarea de noi keywords in campania principala de Search dupa ce am gasit alte cuvinte castigatoare prin campania Dinamica, eliminarea produselor care nu performeaza, teste pentru textul reclamelor, etc.

Ca si rezumat, cea mai slaba luna de pana acum a fost chiar acum in August, cand a cam scazut cererea si numarul de cautari, insa si asa, ๐—ฅ๐—ข๐—”๐—ฆ-ul a fost de 4.5.

๐Ÿ“ˆ Inca un aspect foarte important, deoarece am studiat o perioada lunga ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ฎ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜๐˜‚๐—น ๐—ฐ๐—น๐—ถ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ถ๐—น๐—ผ๐—ฟ pentru acest magazin, reclamele au un ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ฑ๐˜‚๐—น๐—ฒ foarte bine pus la punct. Deci as recomanda acest lucru, mai ales daca aveti niste date clare si calitative bineinteles.

Articole asemanatoare