Astazi va prezentam un studiu de caz pe ๐๐ผ๐ผ๐ด๐น๐ฒ ๐๐ฑ๐ pentru un ๐ฒ๐๐ผ๐บ๐บ๐ฒ๐ฟ๐ฐ๐ฒ. Nisa este produse de tip office supplies.
Punctul de profitabilitate este undeva la 3, pentru client un ๐ฅ๐ข๐๐ฆ mai mare de 4-5 este ideal.
Un aspect foarte important aici, in valoarea vanzarilor din ๐๐ผ๐ผ๐ด๐น๐ฒ ๐๐ฑ๐ nu se raporteaza nici ๐๐ฎ๐ ๐ฒ๐น๐ฒ ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฟ๐ฎ๐ป๐๐ฝ๐ผ๐ฟ๐ si nici ๐๐๐-ul, ca sa avem o imagine mai clara.
๐ฅ๐ฒ๐๐๐น๐๐ฎ๐๐ฒ in prima luna completa de administrare a contului, comparate cu luna anterioara:
๐๐๐ด๐ฒ๐ ๐ฐ๐ต๐ฒ๐น๐๐๐ถ๐: 24.454 lei (+๐ฐ๐ฐ% fata de luna anterioara)
๐ฅ๐ข๐๐ฆ: 5.44 (+๐ฒ๐ฏ% fata de luna anterioara)
๐ฉ๐ฎ๐น๐ผ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐๐ฎ๐ป๐๐ฎ๐ฟ๐ถ: 133.097 lei (+๐ญ๐ฏ๐ฑ% fata de luna anterioara)
๐ฆ๐๐ฟ๐ฎ๐๐ฒ๐ด๐ถ๐ฒ ๐ถ๐บ๐ฝ๐น๐ฒ๐บ๐ฒ๐ป๐๐ฎ๐๐ฎ:
2 campanii de tip ๐ฃ๐ ๐๐ซ, initial au fost facute pe ๐ณ๐ฒ๐ฒ๐ฑ-๐ผ๐ป๐น๐, insa ulterior am incercat o abordare diferita, in care am dublat numarul de ๐ฎ๐๐๐ฒ๐ ๐ด๐ฟ๐ผ๐๐ฝ๐ si pentru fiecare categorie de produse am facut atat un ๐ฎ๐๐๐ฒ๐ ๐ด๐ฟ๐ผ๐๐ฝ pe ๐ณ๐ฒ๐ฒ๐ฑ-๐ผ๐ป๐น๐ cat si unul plin complet cu ๐๐ฒ๐ ๐๐ฒ, ๐ถ๐บ๐ฎ๐ด๐ถ๐ป๐ถ, ๐๐ถ๐ฑ๐ฒ๐ผ-๐๐ฟ๐ถ ๐๐ถ ๐ฎ๐๐ฑ๐ถ๐ฒ๐ป๐๐ฒ ๐๐ฒ๐บ๐ป๐ฎ๐น.
Avem si 3 campanii de tip ๐ฆ๐ฒ๐ฎ๐ฟ๐ฐ๐ต, o campanie ๐ฑ๐ถ๐ป๐ฎ๐บ๐ถ๐ฐ๐ฎ, o campanie cu 2 adset-uri, una pe ๐ฏ๐ฟ๐ฎ๐ป๐ฑ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐๐ฒ๐ฐ๐๐ถ๐ผ๐ป si una pe ๐ฐ๐ผ๐บ๐ฝ๐ฒ๐๐ถ๐๐ผ๐ฟ๐ถ, si inca un search pe cateva keyword-uri foarte relevante ale produselor. Campaniile de ๐ฆ๐ฒ๐ฎ๐ฟ๐ฐ๐ต au mers extrem de bine, de fapt chiar discutia asta am avut-o cu un coleg inainte de postarea studiului, cand lucram pe conturi de US unde search-ul predomina ca si vanzari, pe acest cont este o situatie relativ asemanatoare.
ย
+ o campanie de ๐ฆ๐๐ข๐ฃ๐ฃ๐๐ก๐ pe care incercam sa vindem specific o categorie de produse pe care avem adaos foarte mare insa erau cumva sezoniere si nu prea a fost cu succes in perioada raportata. (studiul este pe luna martie, ulterior pe vara au mers).
๐๐น๐๐ฒ ๐ถ๐ป๐ณ๐ผ๐ฟ๐บ๐ฎ๐๐ถ๐ถ ๐ฑ๐ฒ ๐ฝ๐ฒ ๐ฐ๐ผ๐ป๐
Pe langa structura campaniilor, am avut bineinteles optimizari constante, adaugare de keywords pe lista de negative, adaugarea de noi keywords in campania principala de Search dupa ce am gasit alte cuvinte castigatoare prin campania Dinamica, eliminarea produselor care nu performeaza, teste pentru textul reclamelor, etc.
Ca si rezumat, cea mai slaba luna de pana acum a fost chiar acum in August, cand a cam scazut cererea si numarul de cautari, insa si asa, ๐ฅ๐ข๐๐ฆ-ul a fost de 4.5.
Inca un aspect foarte important, deoarece am studiat o perioada lunga ๐ฐ๐ผ๐บ๐ฝ๐ผ๐ฟ๐๐ฎ๐บ๐ฒ๐ป๐๐๐น ๐ฐ๐น๐ถ๐ฒ๐ป๐๐ถ๐น๐ผ๐ฟ pentru acest magazin, reclamele au un ๐๐ฐ๐ต๐ฒ๐ฑ๐๐น๐ฒ foarte bine pus la punct. Deci as recomanda acest lucru, mai ales daca aveti niste date clare si calitative bineinteles.