Cum functioneaza un funnel de marketing?

 Conceptul de marketing funnel sau de sales funnel este unul ce a schimbat piața și modul în care această funcționează de ceva timp. ”Pâlnia de marketing”, dacă am traduce, se referă la procesul prin care un client trece din momentul în care face cunoștință cu un brand, produs sau serviciu și până în momentul în care clientul devine fidel.

Un funnel de marketing duce clientul prin toate fazele cunoașterii produselor sau serviciilor tale.

1 – Conștientizarea este primul pas prin care trece clientul tău, aceasta reprezentând primul contact pe care îl are clientul cu afacerea ta. 

2 – Interesul. Al doilea pas este reprezentat de interes, în momentul în care clientul este interesat de modul în care tu îi poți rezolva problema sau nevoia. 

3 – Conversia. Probabil pasul pe care tu îl aștepți, este momentul când clientul face prima lui achiziție de la tine! 

4 – Fidelizarea. În funcție de tipul produselor sau serviciilor pe care le oferi, poți investi în fidelizarea clientului, pentru a te asigura că acesta îți va achiziționa produsele sau serviciile pentru o perioada lungă de timp. 

Articole asemanatoare