Ce Trebuie Să Știi Despre Lead Generation?

Tot ce trebuie să știi despre promovarea prin Lead Generation:

𝟏. 𝐂𝐞 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐮𝐧 𝐋𝐞𝐚𝐝?

Un lead este un contact obținut, al unei persoane care și-a exprimat interesul pentru produsele sau serviciile tale.

𝟐. 𝐂𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐳𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨𝐯𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐋𝐞𝐚𝐝 𝐆𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧?

Promovarea prin Lead Generation este destinată în principal afacerilor ce oferă servicii și are ca și principiu obținerea de date de contact de la oameni interesați de ceea ce oferi, pentru ca ulterior, tu să îi contactezi și să încerci să îi convingi să facă o achiziție.

𝟑. 𝐂𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐚𝐥𝐞𝐥𝐞 𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐨𝐭𝐢 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐜𝐮 𝐨𝐛𝐢𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐚 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚 𝐥𝐞𝐚𝐝-𝐮𝐫𝐢?

Poți face reclame pentru Lead Generation, atât pe Google Ads, cât și pe Facebook Ads.

Diferența dintre cele două este că pe Facebook poți face reclame și fără să ai un website, folosind un formular pe care îl vei proiecta în Facebook Ads.

Cu toate acestea, lead-urile mai calitative sunt cele pe care le vei obține direct în site-ul tău, de acesta, considerăm că este esențial să ai un landing page pe care să trimiți publicul pe care îl targetezi.

𝟒. 𝐂𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐠𝐢𝐢 𝐬𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐋𝐞𝐚𝐝 𝐆𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧?

La fel ca la magazinele online, ai nevoie de un funnel personalizat. Astfel, vei face reclame progresiv, pentru persoane care sunt în diferite faze ale funnel-ului.

De asemenea, este important ca în reclamele tale să oferi valoare utilizatorilor, pentru ca aceștia să fie dispuși să îți ofere la schimb datele de contact. De exemplu pentru o afacere ce oferă servicii de contabilitate, ar fi o idee bună ca în prima fază a funnel-ului tău să faci câteva articole informative, prin care utilizatorii să conștientizeze că pot primi de la tine informațîile de care au nevoie.

Articole asemanatoare