Retargetingul este o strategie de marketing care identifică utilizatorii care au vizitat recent site-ul afacerii tale sau au interacționat prin orice mod cu afacerea ta și le afișează reclame adiționale.
𝐂𝐮𝐦 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐚𝐳𝐚 𝐫𝐞𝐭𝐚𝐫𝐠𝐞𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐞 𝐅𝐚𝐜𝐞𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐮 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐀𝐝𝐬?
Din moment ce 79% dintre useri își abandonează coșurile de cumpărături online de pe un anumit website, principalul tău obiectiv este acela de a-i determina să-și termine achiziția.
Fie că un utilizator intră pe site-ul afacerii tale, adaugă un produs în coș sau dă click pe o anumită pagină, tu îi poți arată o reclamă personalizată pentru a-l convinge că produsul sau serviciul tău este ceea ce caută.
Astfel, trebuie să te asiguri că ai un funnel de marketing eficient și că execuți partea de retargetare în mod corect și optim, pentru a-ți asigura creșterea numărului de clienți în afacerea ta.