1. În primul rând trebuie să ții cont de faptul că scopul reclamelor este să capteze atenţia, dar pentru a avea sută la sută succes, reclamele trebuie să vândă produsul. În funcție de obiectivul pe care îl ai, este vital ca reclama ta să conțînă un CTA – Call to Action, prin care să îți îndemni publicul să facă o acțiune.
Exemple: Cumpără acum, Comandă acum, Descoperă promoțiile, Programează-te acum, etc.
2. Este foarte important ca tu să atragi atenția utilizatorului. Trebuie să știi că primul alineat este cel mai important într-o reclamă, acesta va determina dacă utilizatorul va fi interesat în continuare de anunțul tău. Astfel, asigura-te că folosești un text persuasiv și care va stârni interesul încă de la primele cuvinte.
3. Poza sau video-ul pe care îl vei folosi are un rol foarte important, în special dacă vei alege și distribuirea reclamei tale pe Instagram. Creativul pe care îl vei folosi va determina dacă utilizatorul va da click pe reclamă ta, astfel asigura-te că ai o poză atractivă.
4. Fie că vrei să promovezi un serviciu sau un produs, trebuie să le pui în valoare. Dacă vrei să promovezi un produs, acesta trebuie să fie cel mai mare element din imaginea ta, ca să iasă în evidență.
5. Focus-ul reclamei tale trebuie să reprezinte o soluție pentru o nevoie, dar în același timp să încurajezi generarea acelei nevoi.