În ultima perioadă, a devenit mai dificil să îți găsești publicul potrivit în promovarea online. Fie că vorbim de audiențele în Facebook Ads, sau de cuvintele cheie în Google Ads, principiul este asemănător.
𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐀𝐝𝐬 – pentru a găși cele mai potrivite keywords, poți folosi 2 campanii de Search, una dintre ele să fie Dinamică, fără să includă cuvinte cheie. Astfel, vei vedea în funcție de site-ul tău, care sunt cele mai căutate cuvinte. În a două campanie de search vei folosi câteva cuvinte de bază, potrivite pentru produsele sau serviciile pe care le oferi, cu mențiunea să fie lăsate pe BROAD MATCH. Astfel, vei observa de-a lungul timpului variații alte cuvintelor care merg foarte bine, cât și cuvinte pe care să le adaugi în lista de Negative Keywords.
Aceste campanii te pot ajuta și cu popularea audiențelor de remarketing și a celor similare, ceea ce este un mare plus, în special dacă ai un magazin online.

𝐅𝐚𝐜𝐞𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐝𝐬 – După cum am zis, principiul este același. Poți folosi de la audiențe broad, la audiențe cu interese. Scopul este ca tu să îți populezi audiențele de remarketing cu persoanele cele mai interesate de produsul tău, cât și să ajungi la suficiente persoane relevante cât să poți folosi audiențele de Lookalike, care au devenit unul dintre cei mai importanți factori în vânzarea prin Facebook Ads. Spre deosebire de Google unde utilizatorul ajunge direct la ține printr-o căutare, pe Facebook trebuie că tu să ajungi la clientul tău, de aceea, va trebui să depui mai mult efort în găsirea publicului potrivit.