Iată cei 4 piloni care stau la baza unei campanii bune Performance Max:
1. 𝐀𝐬𝐬𝐞𝐭𝐬 – Este ideal să folosești cât mai multe poze și texte, nu doar câte o poză din fiecare size și un text la fiecare secțiune. Campania PMAX îți permite să folosești până la 20 de poze, 5 variații de logo, 5 video-uri, 5 headlines, 5 long headlines și 4 descrieri. Profită de asta!
De asemenea, la secțiunea de call to action trebuie să alegi varianta care se potrivește pentru afacerea ta, de exemplu, pentru o afacere de tip eCommerce, ar trebui folosit CTA Shop Now.
2. 𝐒𝐢𝐠𝐧𝐚𝐥 𝐀𝐮𝐝𝐢𝐞𝐧𝐜𝐞 – Este o audiență prin care ghidezi algoritmul Google către publicul tău țintă. Astfel, ar fi bine să ai date signal audience cât mai multe și mai potrivite, în funcție de produsele/serviciile pe care le promovez în campania de PMAX. De asemenea, este vital să adaugi audiențele din secțiunea “Your dată”, pentru remarketing (All visitors, Product Viewers, All converters, și audiențele Similare)

3. 𝐄𝐱𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐢𝐥𝐞 – sunt vitale pentru un ad rank cât mai bun. Este demonstrat că acestea cresc semnificativ CTR%. De aceea ar trebui să adaugi cât mai multe, sau măcar pe cele esențiale: Sitelinks, Callout și Structured Snippet.
4. 𝐂𝐚𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐨𝐫𝐭 – campania PMAX funcționează cel mai bine împreună cu o campanie de Search, care este o campanie de tip SUPORT. Rolul acesteia este la baza funnel-ului. Această va popula audiențele de remarketing de care campania ta de PMAX are nevoie. Astfel, în funcție de produsul/serviciile pe care le promovezi în campania de PMAX, ar trebui să faci în paralel și o campanie de search care să includă cuvintele cheie potrivite cât să populezi audiențele de remarketing și cele