Skip to main content
Articole Informative

Când și cum trebuie să crești bugetul unei campanii?

Ai o campanie care merge foarte bine și vrei să îi crești bugetul? Iată ce ar trebui să știi:

Cel mai optim este să crești bugetul unei campanii cu 20-30% maxim, scalarea bugetului trebuie să fie progresivă.

Este de evitat să crești bugetul unei campanii dacă această este în faza de learning, deoarece îi va reseta algoritmul de învățare.

Dacă ai crescut bugetul de câteva ori, iar performanță campaniei începe să scadă, ar fi bine să reduci bugetul cu 10-15% pentru că această să înceapă să performeze din nou.

Fiecare campanie are o limita. Astfel, în funcție de audiență setată, trebuie să îți dai seama care este limita bugetului suportată de campania ta. Ca și exemplu, nu are sens să investești un buget masiv pentru o campanie de remarketing ce targeteaza persoanele care au adăugat în coș un produs în ultimile 3 zile, deoarece audiență poate să fie extrem de mică.