Skip to main content
Articole Informative

De ce trebuie să folosești un funnel de marketing?

Un funnel de marketing duce clientul prin toate fazele cunoașterii produselor sau serviciilor tale.

1 – Conștientizarea este primul pas prin care trece clientul tău, aceasta reprezentând primul contact pe care îl are clientul cu afacerea ta.

2 – Interesul. Al doilea pas este reprezentat de interes, în momentul în care clientul este interesat de modul în care tu îi poți rezolva problema sau nevoia.

3 – Conversia. Probabil pasul pe care tu îl aștepți, este momentul când clientul face prima lui achiziție de la tine!

4 – Fidelizarea. În funcție de tipul produselor sau serviciilor pe care le oferi, poți investi în fidelizarea clientului, pentru a te asigura că acesta îți va achiziționa produsele sau serviciile pentru o perioada lungă de timp.

Pentru o afacere care să crească în mod eficient și sustenabil, trebuie ca în permanență să folosești un funnel de marketing. De obicei, pentru fiecare parte din funnel vei atribui un procent din bugetul de promovare, pentru a te asigura că acoperi toate segmentele de public.