Conform unui studiu local făcut de către cei de la brightlocal.com, peste 91% dintre persoane citesc în mod regulat sau ocazional review-uri în legătură cu produsele sau serviciile de care sunt interesați, iar peste 84% au încredere în ele.
Care sunt principalele lucruri care influențează percepția consumatorilor?
1. Numărul de review-uri al unui produs/serviciu
2. Rating-ul acordat acelui produs/serviciu
Peste 63% dintre clienți consideră că aceștia au șanse mai mari să facă o achiziție, dacă produsul sau serviciul de care sunt interesați au review-uri publicate de la alți cumpărători.

În același studiu de caz, a fost demonstrat că recenziile produselor pot crește cu până la 12% rata de conversie a unui magazin online.
Pe lângă acestea, clienții apreciază și transparență ta, astfel, ei se așteaptă să găsească atât review-uri negative cât și pozitive. De aceea, prea multe recenzii pozitive trezesc suspiciuni, iar prea multe recenzii negative vor dauna business-ului, așadar va trebui menținută o balanță între cele două.