Skip to main content
Articole Informative

De ce este important să ai un plan de postări pentru Facebook și Instagram?

Planul de postări este un lucru foarte important pentru o afacere online. Acesta te poate ajută cu următoarele:

Stabilirea unei legături strânse cu potențialii cumpărători, cât și loializarea acestora

Creșterea expunerii afacerii în mediul online

𝐂𝐞 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐞 𝐬𝐚 𝐚𝐢?

În funcție de nișă pe care este afacerea ta, poți folosi diferite tipuri de postări. Astfel dacă ai un magazin de mobilă, poți poștă un produs nou, și caracteristicile lui. Dacă afacerea ta este un restaurant, poți poștă meniul specific pentru ziua respectivă.

De asemenea, există o regulă nescrisă pe care specialiștii social media au denumit-o regula 80-20. Astfel, 80% din postările tale trebuie să fie postări informative, despre afacerea ta și produse/serviciile pe care le oferi, iar restul de 20% să fie postări prin care poți promova direct brandul sau produsele cu scopul de a încerca să vinzi.

𝐃𝐞 𝐜𝐚𝐭𝐞 𝐨𝐫𝐢 𝐚𝐫 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐞𝐳𝐢?

Răspunsul este simplu, dacă ai content, este foarte bine să postezi cât mai des. Însă majoritatea afacerilor, o fac de minim 2-3 ori pe săptămâna. Acesta este minimul pe care noi îl recomandăm, pentru orice tip de afacere.

𝐂𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐫 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐞𝐳𝐢?

Răspunsul îl poți afla singur, din analiticele paginii tale, cât și din knowledge-ul pe care l-ai acumulat despre publicul paginii tale. Încearcă ca postările să fie programate în mod organizat. Dacă postezi de 3 ori pe săptămâna, postează la 2 zile, de exemplu marțea, joia și sâmbăta, la aceleași ore de fiecare dată.