Cum te poți asigura că experiența potențialilor tăi clienți este una reușită?
1. Landing page-ul pe care îl folosești în reclame, cât și website-ul în general, trebuie să fie optimizat pe platformele mobile, și să aibă o viteză bună. Cu cât încărcarea unei pagini durează mai mult, cu atât utilizatorul are șanse din ce în ce mai mici să facă o achiziție de pe website-ul tău.
2. Ai grijă că mesajele automate pe care le vei transmite atunci când utilizatorul face o comandă, sunt potrivite și personalizate.

3. Dacă ești la început, poți oferi un voucher de 5-10% discount atunci când utilizatorul finalizează prima lui comandă. Voucher-ul poate fi utilizat la următoarea comandă.
4. Răspunde clienților tăi pe rețelele de socializare, atât la mesaje cât și la comentariile din postări. Este foarte important atât pentru cei care au curiozități, cât și pentru cei care vor interacționa ulterior cu postările tale, să vadă că răspunzi publicului tău și că îți pasă de acesta.