Skip to main content
Articole Informative

Cum afli cele mai potrivite cuvinte cheie pentru Google Ads?

Ești în pană de idei legat de keywords-urile din campaniile tale de Google Ads?

Iată cum să afli cele mai optime cuvinte cheie pe care să le folosești în targetarea ta.

1. Google Trends – Google Trends este o platformă care analizează popularitatea interogărilor de căutare web bazate pe cuvinte cheie, în diferite regiuni sau limbi. Site-ul utilizează elemente grafice pentru a compara volumul căutărilor diferitelor cuvinte cheie de-a lungul timpului.

2. Google Keyword Planner – Google Keyword Planner este un tool gratuit oferit de Google, care te poate ajuta cu obținerea de estimări ale volumului de căutare pentru diferite cuvinte cheie, generarea de noi cuvinte cheie prin combinarea a diferite liste oferite de Google, crearea de variante noi ale cuvintelor cheie bazate pe un cuvânt cheie principal, cât și furnizarea cuvintelor cheie a unor diferite site-uri web, care poate fi util pentru analiză competitivă.

3. Diferite tool-uri, gratuite sau plătite, cum ar fi SEMRush sau WordTracker, care te pot ajută cu detalii mai în amănunt legate de Costul per Click al cuvintelor cheie.