Skip to main content
Articole Informative

Cum mărești valoarea medie a comenzii?

By May 11, 2022August 23rd, 2022No Comments

Iată câteva moduri prin care îți poți crește valoarea medie a comenzii în magazinul tău online 📈:

𝟏. 𝐎𝐟𝐞𝐫𝐚 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐮𝐢𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐧𝐳𝐢 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐚𝐬𝐞𝐬𝐜 𝐨 𝐚𝐧𝐮𝐦𝐢𝐭𝐚 𝐬𝐮𝐦𝐚 🚚 – Probabil deja faci asta, însă asigura-te că scoți în evidență acest lucru, fie printr-un banner pe site, descrierea produsului, sau o notificare custom atunci când clientul este pe cale de a finaliza o comandă, în care să îi transmiți că mai are nevoie de X RON pentru a avea transport gratuit.

𝟐. 𝐎𝐟𝐞𝐫𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭-𝐮𝐫𝐢 𝐢𝐧 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐯𝐨𝐥𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐜𝐨𝐬𝐮𝐥𝐮𝐢 – Consumatorii adoră reducerile, așa că poți profita de acest lucru, cu câteva oferte care să te ajute atât pe ține, cât și pe client. Poți oferi un discount de 5% sau 10%, dacă coșul ajunge la o anumită sumă, sau dacă clientul cumpără o cantitate mai mare dintr-un singur produs.

𝟑. 𝐔𝐩𝐬𝐞𝐥𝐥 & 𝐂𝐫𝐨𝐬𝐬-𝐬𝐞𝐥𝐥 – Upsell reprezintă o tehnică de a-i prezenta clientului un produs mai scump decât cel pe care l-a ales inițial, dar care este relevant pentru acesta. De exemplu, dacă clientul tău vrea să cumpere o canapea, îi poți arată ca și upsell o canapea care să arate similar, însă este mai mare și este fabricată dintr-un material mult mai calitativ.

Cross-sell pe de altă parte, este o strategie asemănătoare, dar are ca scop principal promovarea unor produse adiționale, care să completeze comanda inițială. Astfel dacă clientul tău este pe cale să își achiziționeze un telefon, îi poți face ca și sugestie de cross-sell o pereche de căști sau un încărcător wireless pentru telefonul pe care vrea să îl achizitoneze.

𝟒. 𝐏𝐚𝐜𝐡𝐞𝐭𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐞 (𝐛𝐮𝐧𝐝𝐥𝐞𝐬) – O tehnică foarte eficientă mai ales pentru magazinele online care au produse de o valoare mai mică, însă funcționează pentru orice tip de produse. Această tehnică poate fi folosită atât cu același produs (creșterea cantității produslui), cât și cu pachete de produse diferite. De exemplu, dacă ai un magazin online care vinde mobilier pentru casă, poți face un pachet promoțional unde să introduci un pat, 2 noptiere și o comodă TV. Clientul va beneficia de o mică reducere, iar tu îți vei crește considerabil valoarea comenzii.