Audiența pe care o targetezi este de departe cel mai important aspect al reclamelor. Dacă nu targetezi publicul corect pentru produsul/serviciul tău, îți vei irosi bugetul de marketing.
𝐂𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐭𝐢𝐩𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐚𝐮𝐝𝐢𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐞 𝐩𝐨𝐭𝐢 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢?
1. 𝑨𝒖𝒅𝒊𝒆𝒏𝒕𝒆𝒍𝒆 𝒃𝒂𝒛𝒂𝒕𝒆 𝒑𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒔𝒆 𝒔𝒊 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎𝒆𝒏𝒕 – Așa numitele interese, sunt primele audiențe cu care pornești un cont nou de reclame, în care singurele tale informații sunt cele oferite de Facebook. Prin targetarea acestor interese, te adresezi unui public rece, care încă nu îți cunoaște brandul sau produsele.
2. 𝑨𝒖𝒅𝒊𝒆𝒏𝒕𝒆𝒍𝒆 𝑪𝒖𝒔𝒕𝒐𝒎 – Audiențele formate din utilizatori care au interacționat cu brandul sau produsele tale.

3. 𝑨𝒖𝒅𝒊𝒆𝒏𝒕𝒆𝒍𝒆 𝑳𝒐𝒐𝒌𝒂𝒍𝒊𝒌𝒆 – Se construiesc pe baza comportamentului unui criteriu din audiențele custom. De exemplu, poți face o audiență formată din persoane cu interese și comportamente similare cu persoanele care au dat click pe un anumit produs din magazinul tău.
𝐂𝐞 𝐚𝐮𝐝𝐢𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐞 𝐬𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢?
Răspunsul este simplu, pe toate. Deoarece folosind toate audiențele, îți asiguri prezența pe toate părțile funnel-ului tău.