Skip to main content
Articole Informative

Ce înseamnă ROAS sau ROI?

By March 13, 2022August 23rd, 2022No Comments

𝐑𝐎𝐀𝐒 si 𝐑𝐎𝐈 sunt 2 dintre indicatorii de performanță de baza, atunci când facem promovare online.

𝐑𝐎𝐀𝐒 – Return on Ad Spent – reprezintă rentabilitatea cheltuielilor în reclame. Astfel, dacă tu vei investi 100 de lei în reclame și vei genera 350 de lei, 𝐑𝐎𝐀𝐒-ul tău va fi egal cu 3.5.
𝐑𝐎𝐈 – Return on Investment – Din punct de vedere financiar, este procentul din investiție care se întoarce spre afacerea ta. Astfel, dacă afacerea ta va investi 1000 de lei în Google Ads, 800 de lei în Facebook Ads, și vânzările cumulate sunt de 9000 de lei, 𝐑𝐎𝐈-ul tău va fi egal cu 5.